Menu Zavřeno

standardní účetnictví

Rozsah poskytovaných služeb správy nemovitostí

  • standardní vedení podvojného účetnictví a daňové evidence příjmů a výdajů
  • vedení evidence spoluvlastníků, nájemníků bytových prostor, uživatelů nebytových prostor, provozních jednotek ( garáží, garážových stání ) a pozemků
  • pravidelné měsíční vyúčtování provozních nákladů
  • vypracování předpisů a změn nájemného a plateb do fondu oprav v souladu s prováděcími předpisy a pokyny vlastníka, kontrola úhrad
  • vypracování předpisů a změn předpisů služeb spojených s užíváním společných prostor
  • výběr úhrad na samostatný bankovní účet nemovitosti ve prospěch vlastníka
  • kontrola úhrad nájemného, plateb za služby, příspěvků do jednotlivých fondů dle předpisu
  • upomínání pohledávky u dlužníka
  • kontrola a úhrada dodavatelských faktur vč. spravování provozního účtu nemovitosti
  • provádění vyúčtování služeb spojených s užíváním jednotek a společných částí dle platných prováděcích předpisů
  • předkládání návrhů na výpověď z nájmu bytu, nebytových prostor, nastanou-li důvody uvedené v nájemní smlouvě, nebo vyplývající ze zákona, vč. přípravy podkladů pro podání výpovědi z nájmu
  • příprava podkladů pro zastupování zájmu vlastníka nemovitosti týkající se spravovaného majetku u soudu
  • předkládání vyúčtování nákladů spojených s provozem nemovitosti

Časové specifikace

  • úřední hodiny pro veřejnost jsou v pondělí a ve středu od 9:00 – 12:00 a 13:00 – 16:00
  • v případě potřeby lze sjednat termín schůzky kdykoliv během pracovních dnů
  • samozřejmostí je řešení náhlých a naléhavých situací kdykoliv bez ohledu na denní dobu 
  • v případě havarií zajistíme potřebnou součinnost v co možná nejkratším termínu